KOMSA Poland | Usługa SK i Obsługa zwrotów
18512
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-18512,wp-custom-logo,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-21197

Usługa SK i Obsługa zwrotów

zwroty konsumenckie – obsługa zwrotów konsumenckich związanych  prawem konsumenta do odstąpienia od umowy w ustawowym okresie.  Zwroty takie są oceniane pod kątem zasadności i pozostają do dyspozycji sprzedającego w magazynie powierzonym.

 

selekcja i klasyfikacja towarów niepełnowartościowych (usługa SK) – usługa dla firm, które na swoich stanach magazynowych posiadają towary „drugiej jakości”, pochodzące np. z konsumenckich zwrotów 14 dniowych. W ramach procesu selekcji dzielimy produkty na kilka klas, które związane są ze stopniem „użycia” produktu przez konsumenta, uszkodzeniami opakowania i urządzenia głównego oraz kompletnością zestawu. Zlecając nam usługę SK otrzymasz kompleksową informację, na temat stanu swoich produktów. Na Twoje zlecenie odświeżymy lub wymienimy uszkodzone opakowanie. W przypadku „użytego” lub uszkodzonego urządzenia głównego (np. zdjęta folia, zbity ekran) zaproponujemy działania przywracające pierwotna formę.