KOMSA Polska | Serwisy zewnętrzne
16441
page,page-id-16441,page-child,parent-pageid-16989,page-template-default,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Serwisy zewnętrzne

A | B | C | DE | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | W | V | X | Y | Z

Serwis BECKER, RIDER, SMARTGPS

pobrane

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu 4CV)

-rejestracja i zgłoszenie urządzenia na stronie  w celu uzyskania numeru RMA.

-przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym (RMA uzyskanym na stronie internetowej) kurierowi

– przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Adres do rejestracji urządzenia:

Dane kontaktowe:

4CV

Broniewskiego 28
01-771 Warszawa

Adres do rejestracji:

http://serwis4cv.pl/rma/

Serwis Acer

acer

Procedura serwisowa dla urządzeń Acer

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Repair Center

Krótki opis procesu:

  • zgłoszenie naprawy na stronie producenta bądź telefonicznie pod numerem telefonu +48 22 471 07 77
  • Podać następujące dane, konieczne do utworzenia zlecenia serwisowego:
    • numer seryjny zgłaszanego sprzętu
    • datę jego zakupu
    • rodziaj gwarancji
    • adres odbioru przesyłki
    • dane osoby kontaktowej
    • numer telefonu odoby kontaktowej
    • adres e-mail
    • NIP/REGON mnadawcy przesyłki
    • szczegółowy opis usterki
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu Repair Center:

Wysyłki do serwisu Repair Center dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu, wpisując numer płatnika 951988699.

Dane kontaktowe:

Repair Center
Acer Czech Republic s.r.o.
ul. Turanka 110
627-00 Brno

tel.: +48 22 471 07 87
www.acer.pl

Serwis Alan

alan

Procedura serwisowa dla urządzeń Alan

W przypadku urządzeń na gwarancji usługa serwisowa wykonywana jest bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Alan Telekomunikacja

Krótki opis procesu:

  • Zgłoszenie urządzenia na adres mailowy: serwis@alan.pl ,  bądź telefonicznie pod numerem telefonu: +48 22 721 12 43
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu Alan Serwis:

Wysyłki do serwisu Alan dokonujemy na własny koszt.

Dane kontaktowe:

Alan Telekomunikacja Sp. z o.o.
Jawczyce, ul. Poznańska 64
05-850 Ożarów Mazowiecki

tel. + 48 22 722 35 00
serwis@alan.pl

Serwis ALCATEL

Procedura serwisowa dla urządzeń Alcatel

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Jak wysłać urządzenie do serwisu CCS

Szczegółowe informacje na stronie http://www.ccsonline.pl/

e-mail: info@ccsonline.pl

Tel: 22 726 38 10
Fax: 22 726 38 11

Serwis Allview

allview

Krótki opis procesu wysyłki sprzętu ALLVIEW bezpłatnie Door-To-Door do serwisu:

 

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

 

– należy wysłać maila do serwisu na adres: kcs.serwis@gmail.com z numerem seryjnym urządzenia, modelem i opisem usterki oraz adresem, gdzie kurier ma odebrać sprzęt

 

– serwis zamawia bezpłatnego kuriera po odbiór sprzętu i potwierdza numer listu przewozowego mailem zwrotnym

 

– przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi (kurier będzie miał ze sobą wydrukowany i wypełniony list przewozowy, który naklei na paczkę), paczkę należy zabezpieczyć na czas transportu, do paczki należy załączyć zgłoszenie z opisem usterki i dokumenty gwarancyjne (dowód zakupu, karta gwarancyjna)

 

– naprawa urządzenia w Autoryzowanym Centrum Serwisowym producenta

 

– zwrot urządzenia po naprawie do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Adres do wysyłki urządzenia ALLVIEW:

KCS Centrum Serwisowe Piotr Konarski
55-095 Mirków, ul. Słowackiego 12

e-mail: kcs.serwis@gmail.com

Tel: 669 286 751

Serwis Archos

archos

Procedura serwisowa dla urządzeń Archos

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu w-support.pl):

– wezwanie kuriera DHL

– przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym oraz kopią dowodu zakupu kurierowi

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu w-support.pl:

Wysyłki do serwisu W-SUPPORT.PL  dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL: 1273442

Dane kontaktowe:

w-support.pl
al. Armii Krajowej 61
50-541 Wrocław

tel.: +48 71 333 18 70
serwis@w-support.pl

Serwis Asus

asus

Procedura serwisowa dla urządzeń ASUS

W przypadku urządzeń na gwarancji urządzenia należy zgłaszać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu ASUS.

Strona do rejestracji:

http://www.asus.com/pl/support/

Serwis Barel

barel

Procedura serwisowa dla urządzeń Barel

W przypadku urządzeń na gwarancji usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

RG Media

Krótki opis procesu :

  • Zgłoszenie naprawy na stronie
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu RG Media:

Wysyłki do serwisu RG Media  dokonujemy kurierem GLS na koszt serwisu.

Dane kontaktowe:

RG MEDIA
Serwis Barel
ul. Głowackiego 1
28-500 Kazimierza Wielka

+48 796 486 006
www.rgmedia.pl

Serwis Becker

pobrane

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu 4CV)

-rejestracja i zgłoszenie urządzenia na stronie  w celu uzyskania numeru RMA.

-przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym (RMA uzyskanym na stronie internetowej) kurierowi

– przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Adres do rejestracji urządzenia:

Dane kontaktowe:

4CV

Broniewskiego 28
01-771 Warszawa

Adres do rejestracji:

http://serwis4cv.pl/rma/

Serwis BJORN

Procedura serwisowa dla urządzeń BJORN

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu

– zarejestrowanie reklamacji na stronie http://rmalark.asystentonline.pl/users/

– postępowanie według instrukcji wysłanej na podany adres e-mail

Dane kontaktowe:

Elwiko RMA

ul Kujawska 24

05-820 Piastów

e-mail: rma@elwiko.pl

tel: 22/ 332 33 42 i 22/ 332 32 56

Serwis BlackBerry

blaupunkt

W przypadku urządzeń na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem 71 33 11 870.

Serwis Blaupunkt

blaupunkt

Procedura serwisowa dla urządzeń Blaupunkt

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

LMR

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu LMR):

  • wezwanie kuriera UPS
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu LMR:

Wysyłki do serwisu LMR dokonujemy kurierem UPS na koszt serwisu wpisując w nr płatnika UPS: 0V1E96

Dane kontaktowe:

LetMeRepair Sp. z o.o.
ul. Częstochowska 140
62-800 Kalisz

tel.: +48 62 753 80 93
blaupunkt-service@letmerepair.pl

Serwis BLOW

blow

Procedura serwisowa dla nawigacji BLOW

W przypadku urządzeń na gwarancji, pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Serwis BLOW

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu PROLECH)

  • zgłoszenie urządzenia na adres mailowy serwis@prolech.com.pl oraz wypełnienie przesłanego formularza
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu PROLECH

Wysyłki do serwisu PROLECH dokonujemy na własny koszt, powrót urządzenia na koszt serwisu.

Dane kontaktowe:

Stary Puzów 58B
08-400 Garwolin

tel.: +48 25 684 83 28
serwis@prolech.com.pl

Serwis D-LINK

dlink

Procedura serwisowa dla zestawu: D-LINK
W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

D-LINK

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu D-LINK)

  • rejestracja i zgłoszenie urządzenia na stronie w celu uzyskania numeru RMA.
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym (RMA uzyskanym na stronie internetowej) kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu D-LINK (bezpośrednio)

Wysyłki do serwisu D-LINK dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL nr klienta 1296684.

Dane kontaktowe:

D-LINK
Waliców 11
00-851 Warszawa

tel.: +48 22 37 97 200
infolinia: 0801 022 021
dlink_dlink@dlink.pl

Serwis Emporia

emporia

Procedura serwisowa dla urządzeń Emporia

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

w-support.pl

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu w-support.pl):

  • wezwanie kuriera DHL
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu w-support.pl:

Wysyłki do serwisu W-SUPPORT.PL  dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL: 1273442

Dane kontaktowe:

w-support.pl
al. Armii Krajowej 61
50-541 Wrocław

tel.: +48 71 333 18 70
serwis@w-support.pl

Serwis EMTEC

emtec

W przypadku urządzeń na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem 71 33 11 870.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | DALEJ >