KOMSA Polska | Serwisy zewnętrzne
17394
page,page-id-17394,page-child,parent-pageid-16989,page-template-default,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Serwisy zewnętrzne

A | B | C | DE | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | W | V | X | Y | Z

Serwis Evolve (DVD, telefony)

evolveo

Procedura serwisowa dla telefonów i DVD EVOLVE

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu SIS KOMP)

– zgłoszenie urządzenia w serwisie

– przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Dane kontaktowe:

SIS KOMP
ul. Horbaczewskiego 7
54-130 Wrocław

tel.: +48 71 789 63 26
siskomp@siskomp.pl

Serwis Fonek

Procedura serwisowa telefonów FONEK

W przypadku urządzeń na gwarancji pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

PRAGMA

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu PRAGMA):

  • wysyłka urządzenia do serwisu
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu PRAGMA:

Wysyłki do serwisu PRAGMA dokonujemy na własny koszt.

Dane kontaktowe:

PRAGMA
ul. Gwarecka 2/14
54-143 Wrocław

tel.: +48 71 722 07 14
pragma@pragmaspzoo.pl

Serwis FujiFilm

Procedura serwisowa dla urządzeń FUJIFILM

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

FUJIFILM

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu FUJIFILM):

  • wezwanie kuriera DPD
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu FUJIFILM:

Wysyłki do serwisu FUJIFILM dokonujemy kurierem DPD na koszt serwisu wpisując w nr płatnika 33990

Dane kontaktowe:

Adres wysyłki:
FUJIFILM Polska
ul. Muszkieterów 15
02-273 Warszawa

serwis@fujifilm.pl
anna.banaszczyk@fujifilm.pl

Serwis Fujitsu (laptopy)

Procedura serwisowa dla urządzeń Fujitsu

W przypadku urządzeń na gwarancji usługa serwisowa wykonywana jest bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

RAM Serwis

Krótki opis procesu :

  • Zgłoszenie naprawy na stronie
  • wezwanie kuriera DHL
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu RAM Serwis :

Wysyłki do serwisu RAM Serwis  dokonujemy kurierem DHL na koszt własny.

Dane kontaktowe:

RAM Serwis
Al. Jerozolimskie 200
02-486 WARSZAWA

tel. +48 22 86 32 777
info@ramserwis.pl

Serwis Garmin

Procedura serwisowa dla urządzeń GARMIN

W przypadku urządzeń na gwarancji pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

EXCEL

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu EXCEL):

  • zgłoszenie telefonicznie urządzeń pod numerem 00800 4412 454 w celu nadania numeru RMA
  • wysyłka urządzenia do serwisu
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu EXCEL:

Wysyłka paczki dowolnym kurierem lub pocztą na koszt własny, po naprawie gwarancyjnej sprzęt jest odsyłany kurierem do klienta na koszt serwisu.

Dane kontaktowe:

EXCEL Systemy Nawigacyjne
Monte Cassino 24
70-467 Szczecin

tel.: +48 800 44 12 454
poland.support@garmin.com

Serwis Gear4

W przypadku urządzeń na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem 71 33 11 870.

Serwis GoClever

Procedura serwisowa dla urządzeń GO CLEVER

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Dane kontaktowe do serwisu:

GOCLEVER Sp. z o.o.

Skórzewska 35

Wysogotowo (Poznań)

62-081 Przeźmierowo, Polska

Telefon: 61 848 87 67 (od pon. do pt. w godz. 9:00 – 16:30)

serwis@goclever.com

Serwis Golla

W przypadku produktów na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem 71 33 11 870.

Serwis HP

Procedura serwisowa dla urządzeń HP

W przypadku urządzeń na gwarancji usługa serwisowa wykonywana jest bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Centrum Serwisowe HP

Krótki opis procesu :

  • Rejestracja użytkownika na stronie oraz wypełnienie zgłoszenia serwisowego
  • wezwanie kuriera
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do Serwisu HP:

Wysyłki do serwisu HP  dokonujemy kurierem na koszt serwisu.

Dane kontaktowe:

Centrum Serwisowe HP
ul. Jagiellońska 78
Warszawa

tel. +48 22 566 60 00
http://www.hp.pl

Serwis HTC

htc_logo

Procedura serwisowa dla urządzeń HTC

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Jak wysłać urządzenie do serwisu CTDI:

Wysyłkę do serwisu CTDI Polska dokonujemy po konsultacji z serwisem.

Dane kontaktowe:

CTDI Polska
Falencka 1b
05-090 Raszyn

tel.: +48 22 70 34 100
Naprawy gwarancyjne:dok@ctdi.com
Naprawy odpłatne:kosztorysy@ctdi.com

Serwis Huawei (modemy)

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu CCS S.A. )

– wezwanie kuriera DHL

– przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

 

Jak wysłać urządzenie do serwisu CCS S.A.

Wysyłki do serwisu CCS S.A.  dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL: 1203804

< WSTECZ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | DALEJ >