KOMSA Polska | Serwisy zewnętrzne
17396
page,page-id-17396,page-child,parent-pageid-16989,page-template-default,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Serwisy zewnętrzne

A | B | C | DE | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | W | V | X | Y | Z

Serwis Hyundai

hundai

Procedura serwisowa dla urządzeń Hyundai

W przypadku urządzeń na gwarancji pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

DIGISON

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu DIGISON):

  • Zgłoszenie specyfikacji urządzeń wysyłanych do serwisu na adres mailowyreczek@eastech.pl
  • wysyłka urządzenia do serwisu
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu DIGISON:

Wysyłka na własny koszt.

Dane kontaktowe:

DIGISON POLSKA
Krzemieniecka 46
54-613 Wrocław

tel.: +48 71 357 70 27
reczek@eastech.pl

Serwis Hyundai (Monitory)

hundai

Procedura serwisowa dla monitorów Hyundai

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Serwis Hyundai (Monitory)

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu ZOLTER)

  1. model
  2. nr seryjny
  3. data zakupu
  4. nr karty gwarancyjnej
  5. opis usterki
  6. dane zamawiającego
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Wysyłki do serwisu ZOLTER dokonujemy kurierem UPS na koszt serwisu wpisując w nr płatnika UPS 81259V.

Dane kontaktowe:

ZOLTER sp. z o.o.
ul. Żytnia 1
05-500 Piaseczno

tel.: +48 22 735-54-30
+48 22 735-54-31
fax: +48 22 735-54-39
servmonitor@zolter.com.pl

Serwis iPhone

Procedura serwisowa dla telefonów iPhone

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Serwis iPhone

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu RAGZ)

  • zgłoszenie urządzenia na adres mailowy agata.klate@ragz.com.pl
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu RAGZ

Wysyłki do serwisu RAGZ dokonujemy kurierem UPS na koszt serwisu wpisując w nr płatnika UPS 8624WV

Dane kontaktowe:

Ragz Sp. z O.O.
92-236 Łódź
Piłsudskiego 143

tel.: +48 42 67 63 043
www.ragz.com.pl

Serwis Kiano

Procedura serwisowa dla urządzeń Kiano

W przypadku urządzeń na gwarancji usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

RG Media

Krótki opis procesu :

  • Zgłoszenie naprawy na stronie
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu RG Media:

Wysyłki do serwisu RG Media  dokonujemy kurierem GLS na koszt serwisu.

Dane kontaktowe:

RG MEDIA
Serwis Kiano
ul. Głowackiego 1
28-500 Kazimierza Wielka

+48 796 486 006
www.rgmedia.pl

Serwis Lark

Procedura serwisowa dla nawigacji LARK

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu

Adresy mailowe, pod którym można uzyskać informację na temat reklamacji (status, sposób rozliczenia itp.) to:

RMA@LARK.PL oraz SERWISLARK@LARK.PL

Prosimy o dołączanie protokołów reklamacyjnych z opisem usterki oraz Państwa nr zgłoszenia. Istnieje również możliwość zgłaszania sprzętu poprzez nasz internetowy serwis reklamacyjny RMA. Aby zgłosić reklamację tą drogą należy wejść na stronę:

http://rmalark.asystentonline.pl/users/zlecenia-serwisowe

Dane kontaktowe:

Lark Europe SA Serwis
Plac Czerwca 1976 nr 4
02-495 Warszawa

e-mail: rma@lark.pl, serwislark@lark.pl

tel: 22 / 472 02 02

Serwis Lenovo

Procedura serwisowa dla urządzeń Lenovo

W przypadku urządzeń na gwarancji usługa serwisowa wykonywana jest bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Lenovo

Krótki opis procesu :

  • wypełnienie zgłoszenia serwisowego na stronie  bądź telefonicznie pod numerem tel.: 800 702 396 bądź +48 22 306 0261
  • wezwanie kuriera
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do Serwisu Lenovo:

Wysyłka sprzętu następuje do jednego z serwisów, których lista znajduje się na stronie.

Dane kontaktowe:

Legnica SEZ Polska
Lenovo (Poland) sp. z o.o.
Nowa Wieś Legnicka 109
59-241 Legnickie Pole
Polska

tel.: +48 22 306 0261
www.lenovo.pl

Serwis LG

Procedura serwisowa dla telefonów LG

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

BRC

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu BRC):

  • wezwanie kuriera
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu BRC:

Wysyłki do serwisu BRC dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL: 1230046

Dane kontaktowe:

BRC
LG Electronics 7
06-500 Mława

tel.: +48 23 654 74 50
ige.mlawa@ige.com

Serwis LG (dyski, radia samochodowe)

W przypadku urządzeń na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem 71 33 11 870.

Serwis Logitech

W przypadku urządzeń na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem 71 33 11 870.

Serwis Maxcom

Procedura serwisowa dla urządzeń Maxcom

W przypadku urządzeń na gwarancji usługa serwisowa wykonywana jest bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

MaxCom S.A.

Krótki opis procesu :

  • wezwanie kuriera
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu MaxCom:

Wysyłki do serwisu Maxcom  dokonujemy kurierem UPS na koszt serwisu wpisując numer płatnika 65657A.

Dane kontaktowe:

MaxCom S.A.
Ul. Towarowa 23a
43-100 Tychy

tel.:+48 (32) 219-13-67
+48 (32) 325-07-00
serwis@maxtel.pl

Serwis Manta

manta

Procedura serwisowa dla urządzeń Manta

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu

– zarejestrowanie reklamacji na stronie http://serwis.manta.com.pl/synapsa/

– postępowanie według podanych instrukcji

Serwis Medion

Procedura serwisowa dla urządzeń Medion

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

MEDION

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu MEDION):

  • zgłoszenie urządzenia i  uzyskanie nr RMA drogą mailową na adressupport.pl@navigon.com podając: numer seryjny, opis usterki, data zakupu
  • wezwanie kuriera
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu MEDION:

Wysyłki do serwisu MEDION dokonujemy kurierem DPD na koszt serwisu wpisując w nr płatnika : DPD: 966315099

Dane kontaktowe:

tel.: +48 71 369 95 70
service-poland@medion.com

Serwis MIO

Procedura serwisowa dla zestawu: MIO

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

FIXIT MIO

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu MIO Fixit):

  • rejestracja na stronie internetowej i uzyskanie nr RMA
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym (RMA uzyskanym na stronie internetowej) kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu MIO (bezpośrednio):

Mio zorganizuje odbiór przesyłki – kurier Schenker

Dane kontaktowe:

FIXIT MIO
Szymona Szymonowica 85
30-396 Kraków

tel.:+48 12 25 44 010

< WSTECZ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | DALEJ >