KOMSA Polska | Serwisy zewnętrzne
17395
page,page-id-17395,page-child,parent-pageid-16989,page-template-default,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Serwisy zewnętrzne

A | B | C | DE | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | W | V | X | Y | Z

Serwis Motorola

motorola

Procedura serwisowa dla urządzeń MOTOROLA

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu CDTI)

– wezwanie kuriera DPD

– przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

 

Jak wysłać urządzenie do serwisu CDTI

Wysyłki do serwisu CDTI dokonujemy kurierem DPD na koszt serwisu. Szczegółowe informacje na stronie http://www.ctdipolska.pl/

Dane kontaktowe:

CTDI Polska
Falencka 1b
05-090 Raszyn

tel.: +48 22 70 34 100
Naprawy gwarancyjne:dok@ctdi.com
Naprawy odpłatne:kosztorysy@ctdi.com

Serwis Motorola (walkie talkie, tel. stacjonarne, pilot kit)

motorola

Procedura serwisowa dla urządzeń MOTOROLA:

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Jak wysłać urządzenie do serwisu CTDI:

Wysyłkę do serwisu CTDI Polska dokonujemy po konsultacji z serwisem.

Dane kontaktowe:

CTDI Polska
Falencka 1b
05-090 Raszyn

tel.: +48 22 70 34 100
Naprawy gwarancyjne:dok@ctdi.com
Naprawy odpłatne:kosztorysy@ctdi.com

Serwis MSI

Procedura serwisowa dla urządzeń MSI

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

MSI

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu MSI):

  • zgłoszenie urządzenia i  uzyskanie nr RMA drogą mailową na adres serwis@msi.com, bądź drogą telefoniczną pod numerem telefonu 71 710 77 30 podając: numer seryjny, opis usterki, adres domowy + telefon, zeskanowany dowód zakupu (faktura lub gwarancja)
  • wezwanie kuriera DHL
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu MSI:

Wysyłki do serwisu MSI dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL: 1283257

Dane kontaktowe:

MSI ProLogis Park
Magazynowa 1, 55-040
Kobierzyce, Bielany Wrocławskie

tel.: +48 71 710 77 30
serwis@msi.com

Serwis Navigon

Procedura serwisowa dla urządzeń Navigon

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Navigon

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu NAVIGON):

zgłoszenie urządzenia i  uzyskanie nr RMA drogą mailową na adres rma_distribution@navigon.com podając:

  • model
  • numer seryjny
  • datę zakupu
  • tytuł zgłoszenia: (gwarancja, przedsprzedaż, rękojmia)
  • rodzaj usterki

Jak wysłać urządzenie do serwisu NAVIGON:

Wezwanie kuriera UPS po wcześniejszym otrzymaniu na adres e-mail listu przewozowego.

Dane kontaktowe:

NAVIGON EZI GMBH
Kreuzgasse 42
35 708 Haiger, Germany

tel.: +48 22 398 13 50
rma_distribution@navigon.com

Serwis NAVITEL

navitel_logo

Procedura serwisowa dla urządzeń NAVITEL

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

w-support.pl

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu w-support.pl):

  • wezwanie kuriera DHL
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu w-support.pl:

Wysyłki do serwisu W-SUPPORT.PL  dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL: 1273442

Dane kontaktowe:

w-support.pl
w-support.pl Sp z o.o.
Al. Armii Krajowej 61
50-541 Wrocław

tel. +48 71 331 18 70
www.w-support.pl

Serwis MICROSOFT/NOKIA

logo_microsoft

Procedura serwisowa dla urządzeń MICROSOFT / NOKIA

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu CDTI)

– wezwanie kuriera DPD

– przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

 

Jak wysłać urządzenie do serwisu CDTI

Wysyłki do serwisu CDTI dokonujemy kurierem DPD na koszt serwisu. Szczegółowe informacje na stronie http://www.ctdipolska.pl/

Dane kontaktowe:

CTDI Polska
Falencka 1b
05-090 Raszyn

tel.: +48 22 70 34 100
Naprawy gwarancyjne:dok@ctdi.com
Naprawy odpłatne:kosztorysy@ctdi.com

Serwis NOKIA

nokia

Procedura serwisowa dla urządzeń NOKIA

W przypadku urządzeń Nokia: 105, 105 (2017), 106, 107, 130, 130 (2017), 150, 215, 216, 222, 230,  3310 , 3310 3G na gwarancji urządzenia należy zwrócić drogą dystrybucji. W celu sprawdzenia czy urządzenie pochodzi z dystrybucji KOMSA należy przesłać zapytanie (podając nr imei telefonu) na adres serwis@komsa.pl.

Serwis Philips

W przypadku urządzeń na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem tel.: +48 71 33 11 870.

Serwis Plantronics

logo_plantronics

Procedura serwisowa dla urządzeń Plantronics

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu

– zarejestrowanie reklamacji na stronie http://www.plantronics.com/pl/support/

– postępowanie według instrukcji wysłanej na podany adres e-mail.

Serwis President (CB Radia)

Procedura serwisowa dla CB radia i anteny (PRESIDENT)

W przypadku urządzeń na gwarancji pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu President)

– wysyłka urządzenia do serwisu na koszt nadawcy

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Dane kontaktowe:

President Electronics Poland Sp. z o.o.
42-200 Częstochowa
ul. Jagiellońska 67 / 71

tel.: 34 370 95 82

president@president.com.pl

CARTEXIM

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu CARTEXIM):

  • kontakt z serwisem w celu weryfikacji numeru seryjnego
  • wysyłka urządzenia do serwisu
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu CARTEXIM:

Wysyłki do serwisu CARTEXIM dokonujemy na własny koszt.

Dane kontaktowe:

CARTEXIM
ul. Zająca 18A
40-749 Katowice

tel.: +48 32 255 81 51
cartexim@cartexim.pl

Serwis Sagem (Telefony Stacjonarne)

Procedura serwisowa dla  telefonów stacjonarnych SAGEM

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

DMS

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu DMS):

  • wezwanie kuriera
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu DMS:

Wysyłki do serwisu DMS dokonujemy kurierem UPS na koszt serwisu wpisując w nr płatnika UPS: 0V1E96

Dane kontaktowe:

Digital Media Service
Al. Prymasa 1000lecia 27D
01-424 Warszawa

tel.: +48 22 532 74 73/74
a.janicka@dms-serwis.pl

Serwis Samsung

Procedura serwisowa dla telefonów SAMSUNG

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Jak wysłać urządzenie do serwisu CTDI:

Wysyłkę do serwisu CTDI Polska dokonujemy po konsultacji z serwisem.

Dane kontaktowe:

CTDI Polska
Falencka 1b
05-090 Raszyn

tel.: +48 22 70 34 100
Naprawy gwarancyjne:dok@ctdi.com
Naprawy odpłatne:kosztorysy@ctdi.com

Serwis Samsung (Dyski)

W przypadku urządzeń na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem 71 33 11 870.

Serwis Siemens

W przypadku urządzeń na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem tel.: +48 71 33 11 870.

< WSTECZ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | DALEJ >