KOMSA Polska | Serwisy zewnętrzne
17397
page,page-id-17397,page-child,parent-pageid-16989,page-template-default,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Serwisy zewnętrzne

A | B | C | DE | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | W | V | X | Y | Z

Serwis Sonim

sonim

W przypadku urządzeń na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem 71 33 11 870.

Serwis Sony (karty)

sony

Procedura serwisowa dla kart SONY

W przypadku urządzeń na gwarancji pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

PRAM

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu PRAM):

  • wysyłka urządzenia do serwisu
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu PRAM:

Wysyłki do serwisu PRAM dokonujemy na własny koszt.

Dane kontaktowe:

PRAM
Ul. Serocka 37
04-333 Warszawa

tel.: +48 022 428-29-10
tel.: +48 022 428-29-12
serwis@pram.com.pl

Serwis Sony

sony

Procedura serwisowa dla telefonów SONY

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

w-support.pl

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu w-support.pl):

  • wezwanie kuriera DHL
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu w-support.pl:

Wysyłki do serwisu W-SUPPORT.PL  dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL: 1273442

Dane kontaktowe:

w-support.pl
al. Armii Krajowej 61
50-541 Wrocław

tel.: +48 71 333 18 70
serwis@w-support.pl

Serwis Sox

sox

W przypadku urządzeń na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem 71 33 11 870.

Serwis TomTom

tomtom

Procedura serwisowa dla urządzeń TomTom

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywana jest bezpłatnie. Konsument jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną (jeśli została dodana) oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu

– Zarejestruj zgłoszenie urządzenia na stronie lub telefonicznie (+48 22 34 91 598).
– Przekaż uszkodzony produkt wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi.
– Po otrzymaniu przesyłki serwis dokonuje rozpoznania usterki i naprawy urządzenia.
– Serwis odsyła produkt na adres wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Jak wysłać urządzenie do autoryzowanego serwisu TomTom

Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej dostępne są na stronie:

https://pl.support.tomtom.com/app/contact

Serwis Toshiba

toshiba

Procedura serwisowa dla urządzeń TOSCHIBA

W przypadku urządzeń na gwarancji należy kontaktować się z bezpośrednio z serwisem zewnętrznym Toshiba.

http://www.toshiba.pl/innovation/pl/generic/ASP_SUPPORT/

Serwis Trak

trak

Procedura serwisowa dla urządzeń TRAK

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

TRAK

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu TRAK):

W celu zgłoszenia reklamacji należy wysłać na adres mailowyserwis@trakals.com zestawienie uszkodzonych urządzeń.

Jak wysłać urządzenie do serwisu TRAK:

Serwis wysyła kuriera po odbiór.

Dane kontaktowe:

TRAK
ul. Kościerzyńska 10
51-416 Wrocław

fax. 71 37 66 451
tel.: +48 71 37 66 487
serwis@trakals.com

Serwis Vexia

vexia

Procedura serwisowa dla urządzeń Vexia

W przypadku urządzeń na gwarancji usługa serwisowa oraz przesyłka zwrotna wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Excel

Krótki opis procesu :

  • wezwanie kuriera
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz z dokładnym opisem usterki  kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu Excel:

Wysyłki do serwisu excel dokonujemy kurierem na własny koszt.

Dane kontaktowe:

EXCEL24 Krzysztof Grzegorczyk
ul. Sienkiewicza 6/1
71-311 Szczecin

tel. +48 91 434 28 12
www.excel24.pl

Serwis WD

wd

Procedura serwisowa dysków WD

W przypadku urządzeń na gwarancji pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

INCOM S.A.

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu INCOM S.A.):

  • rejestracja na www.serwis.incom.pl
  • wypełnienie formularza i uzyskanie numeru RMA
  • wysyłka urządzenia do serwisu
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu INCOM S.A.:

Wysyłki do serwisu INCOM dokonujemy na własny koszt.

Dane kontaktowe:

INCOM S.A.
ul. Mokronoska 6
52-407 Wrocław

tel.: +48 71 358 81 51
serwis@incom.pl

Serwis Wiko

2016-Wiko-Style-Guide_EN

Procedura serwisowa Wiko

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu CDTI)

– wezwanie kuriera DPD

– przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

 

Jak wysłać urządzenie do serwisu CDTI

Wysyłki do serwisu CDTI dokonujemy kurierem DPD na koszt serwisu. Szczegółowe informacje na stronie http://www.ctdipolska.pl/

Dane kontaktowe:

CTDI Polska
Falencka 1b
05-090 Raszyn

tel.: +48 22 70 34 100
Naprawy gwarancyjne:dok@ctdi.com
Naprawy odpłatne:kosztorysy@ctdi.com

Serwis ZTE

zte_logo

Procedura serwisowa dla urządzeń ZTE

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

w-support.pl

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu w-support.pl):

  • wezwanie kuriera DHL
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu w-support.pl:

Wysyłki do serwisu W-SUPPORT.PL  dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL: 1273442

Dane kontaktowe:

w-support.pl
w-support.pl Sp z o.o.
Al. Armii Krajowej 61
50-541 Wrocław

tel. +48 71 331 18 70
www.w-support.pl

Jak wysłać urządzenie do serwisu CTDI:

 

Wysyłkę do serwisu CTDI Polska dokonujemy po konsultacji z serwisem.

Dane kontaktowe:

CTDI Polska
Janki, ul.Falencka1B
05-090 Raszyn

tel. +48 22 703 41 00
www.ctdipolska.pl

< WSTECZ | 1 | 2 | 3 | 4 |