Przejdź do głównej zawartości
Zamknij
Zamknij

TWÓJ KOSZYK

Twój koszyk jest pusty. Kontynuuj zakupy aby dodać produkty do koszyka.

Wyszukiwanie

Centrum telefoniczne

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Regulamin konkursu: ,,KOMSA & Lenovo – Technologia z Wodnym Bonusem”

Regulamin konkursu: ,,KOMSA & Lenovo – Technologia z Wodnym Bonusem” 
 
§ 1. DEFINICJE 
  Określenia użyte w niniejszym regulaminie („Regulamin”) mają następujące znaczenie: 
1. Organizator – KOMSA Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Kazimierza Michalczyka 5, 53-633 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000003572, której akta rejestrowe są przechowywane przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego 
Rejestru Sądowego pod numerem, posiadająca REGON: 930811320, NIP: 8971093468, 
2. Konkurs – konkurs pod nazwą ,, KOMSA & Lenovo – Technologia z Wodnym Bonusem” przeprowadzany przez Organizatora, na zasadach opisanych w Regulaminie; 
3. Partner Handlowy – klient (reseller) KOMSA Polska sp. z o.o., będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną, nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, o której mowa w art. 331 § 1 Kodeksu cywilnego, prowadzący działalność gospodarczą.  
4. Uczestnik – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych – pracownik lub współpracownik (osoba zatrudniona na podstawie umów cywilnoprawnych) Partnera Handlowego KOMSA Polska sp. z o.o., mający bezpośredni wpływ na decyzje zakupowe premiowanych produktów lub Partner Handlowy KOMSA Polska będący osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą. 
 
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE 
1. Regulamin określa zasady przeprowadzenia i warunki udziału w Konkursie oraz zasady nagradzania Uczestników. 
2. Celem Konkursu jest promowanie najlepszych Partnerów Handlowych zajmujących się zakupem i dystrybucją produktów Lenovo Commercial z oferty handlowej Organizatora oraz wzrost sprzedaży ww. produktów. 
3. Konkurs odbywa się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej 
4. Konkurs zostanie przeprowadzony w okresie od dnia 01.07. 2025r. do dnia 31.07.2025 r.  
5. W trakcie trwania Konkursu Regulamin będzie dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora oraz opublikowany na stronie internetowej www.komsa.pl. 
 
§ 3. UCZESTNICY KONKURSU 
1. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest: 
a. dokonanie przez Uczestnika w imieniu Partnera Handlowego lub w imieniu własnym (w przypadku gdy Uczestnik jest osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą) w trakcie trwania Konkursu zakupu u Organizatora produktów wskazanych w §4 ust. 1 Regulaminu, 
b. przesłanie drogą elektroniczną oświadczenia o zapoznaniu się z treścią Regulaminu i zaakceptowaniem jego treści oraz przesłanie wypełnionej zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: marketing@komsa.pl. 
2. W Konkursie nie mogą brać udziału: 
a. pracownicy Organizatora, 
b. inne niż w pkt a osoby związane z przygotowaniem i prowadzeniem Konkursu, 
c. małżonkowie, zstępni, rodzice, rodzeństwo osób wymienionych w punktach a. i b. 
d. osoby sprawujące funkcje publiczne, w tym funkcjonariusze publiczni, pracownicy urzędów publicznych oraz pracownicy spółek będących własnością Skarbu Państwa. 
3. W Konkursie mogą brać udział tylko Uczestnicy od Partnerów Handlowych, którzy nie zalegają z płatnościami na rzecz Organizatora. 
4. W Konkursie mogą brać udział tylko Uczestnicy od Partnerów Handlowych należących do kategorii tzw. klientów Lenovo unmanaged tj. nie posiadających opiekuna handlowego w Lenovo. 
5. Każdy Uczestnik bierze udział w Konkursie w zgodzie z wymaganiami Partnera Handlowego, w imieniu którego występuje. Przystąpienie do Konkursu przez Uczestnika, każda jej czynność przedsięwzięta bezpośrednio w celu uzyskania nagrody w Konkursie lub zgłoszenie się po tę nagrodę uzasadnia przyjęcie przez Organizatora domniemania, że uczestnictwo w Konkursie nie narusza zasad relacji pomiędzy Uczestnikiem Konkursu i Partnerem Handlowym. W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek sprzeczności pomiędzy uczestniczeniem w Konkursie, a wymogami nałożonymi przez Partnera Handlowego, te ostatnie powinny mieć znaczenie nadrzędne. Za ewentualne nieprzestrzeganie tej zasady odpowiedzialność ponosi Uczestnik Konkursu. W szczególności Uczestnik zobowiązuje się do poinformowania Partnera Handlowego o udziale w Konkursie, a w przypadku, gdy Partner wyrazi sprzeciw, Uczestnik zobowiązuje się do niezwłocznej rezygnacji z udziału w Konkursie. 
6. Udział w Konkursie jest dobrowolny. Uczestnik ma prawo w każdej chwili zrezygnować z udziału w Konkursie przesyłając wiadomość e-mail zawierającą dane identyfikujące Uczestnika oraz informację o rezygnacji na adres wskazany w § 3 pkt 1 ust. b. 
7. Uczestnicy, których zgłoszenie do Konkursu nastąpi po zakończeniu jego okresu, nie będą uprawnieni do rywalizacji o Nagrody. 
 
§ 4. PRZEDMIOT KONKURSU 
1. Przedmiotem Konkursu jest osiągnięcie największej wartości zakupów za pośrednictwem strony internetowej www.komsa.pl lub u przedstawiciela handlowego Organizatora produktów marki Lenovo z kategorii Lenovo Commercial z oferty Organizatora, przy czym do wzięcia udziału we współzawodnictwie obowiązuje minimum zakupowe w lipcu, do 31 lipca 2025r. wynoszące 6500 PLN/miesiąc z oferty Top Seller. 
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za dostępność premiowanych produktów w swojej ofercie w okresie trwania Konkursu.  
3. Nagrodzone zakupy nie podlegają zwrotowi. 
4. W ramach Konkursu Uczestnicy współzawodniczą w 3 kategoriach: 
a. KATEGORIA 1: największa wartość zakupów produktów Lenovo Commercial łącznie (TopSeller). Liczba nagród: 3 nagrody – za zajęcie trzech pierwszych miejsc, 
b. KATEGORIA 2: Największa wartość zakupów komputerów stacjonarnych Lenovo z serii ThinkCentre (TopSeller). Liczba nagród: 1 nagroda za zajęcie pierwszego miejsca, c. KATEGORIA 3: Największa wartość zakupów monitorów Lenovo z serii 
ThinkVision. Liczba nagród: 1 nagroda za zajęcie pierwszego miejsca. 
5. W przypadku niewykorzystania pełnej puli nagród w którejkolwiek z kategorii, niewykorzystane nagrody zostaną przekazane do Kategorii I oraz kolejno do Uczestników z dalszych miejsc na liście rankingowej. 
6. W przypadku uzyskania zwycięskich miejsc w więcej niż jednej kategorii, Organizator zastrzega sobie prawo do decyzji, w której kategorii Uczestnik zostanie nagrodzony, a nagrody w pozostałych kategoriach przyznane zostaną kolejnym Uczestnikom zgodnie z listy rankingowej. 
 
§ 5. NAGRODA I ZASADY JEJ PRZYZNAWANIA 
1. Nagrodą w Konkursie jest voucher do wykorzystania w Parku Wodnym Suntago ważny rok od wydania nagrody. Wartość vouchera to 1500 zł. 
2. Nagrodę otrzymuje zwycięzca za największe wartościowo zakupy promowanych produktów wskazanych w §4 ust. 1 i 4 Regulaminu w okresie trwania Konkursu, z zastrzeżeniem osiągnięcia minimum zakupowego zgodnie z §4 ust. 1 Regulaminu.   
3. Wartości zakupionych produktów sumują się w ciągu trwania całego Konkursu. Do wyniku zaliczane są wyłącznie zamówienia udokumentowane wystawionymi fakturami sprzedaży, z datą wystawienia od 01.07.2025r. do 31.07.2025r. pod warunkiem ich terminowej zapłaty.   
4. Z Konkursu wyłączone są zakupy przez pracowników/współpracowników ogólnopolskich sieci handlowych (retail). 
5. Nagrodzonych zostanie łącznie 5 Uczestników, którzy w okresie Konkursu dokonali w imieniu 
Partnera Handlowego lub własnym (w przypadku gdy Uczestnik jest osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą) zakupu promowanych produktów o największej wartości. W przypadku dokonania zakupów o równej wartości przez więcej niż jednego Uczestnika, wyższe miejsce na liście rankingowej uzyskuje Uczestnik, który osiągnął tą wartość wcześniej.  
6. Podsumowanie Konkursu i ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej do 7 dni roboczych po zakończeniu okresu Konkursu (do 11 sierpnia 2025r.). 
7. Nagrodę w Konkursie może otrzymać tylko jeden pracownik/współpracownik Partnera Handlowego będący Uczestnikiem w Konkursie. Uczestnik ten nie może otrzymać w Konkursie więcej niż jednej nagrody.    
8. Uczestnik uprawniony do otrzymania nagrody nie może żądać wymiany przyznanej nagrody rzeczowej na ekwiwalent pieniężny, ani na jakąkolwiek inną nagrodę. 
9. Nagroda zostanie wydana Uczestnikowi przy założeniu, iż Partner Handlowy nie posiada żadnych faktur przeterminowanych i zaległości w płatnościach. 
7. W przypadku gdy zwycięzca z jakiegokolwiek powodu nie może, nie chce lub ze względów wskazanych w Regulaminie nie jest uprawniony do odbioru nagrody, nagroda przyznawana jest kolejnemu Uczestnikowi z listy rankingowej.  
8. W przypadku wydania Nagrody na rzecz Uczestnika, Organizator zobowiązuje się ustanowić dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości 11,11% wartości Nagrody. Dodatkowa nagroda pieniężna zostanie w całości potrącona przez Organizatora na poczet 10% zryczałtowanego podatku dochodowego, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych. Zwycięzca zobowiązuje się do przekazania Organizatorowi wszelkich danych w takim zakresie, w jakim ich przekazanie jest niezbędne do wypełnienia przez Organizatora ciążących na nim obowiązków płatnika. 
 
§ 6. INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU I WYDANIE NAGRODY 
1. Zwycięzcy Konkursu zostaną poinformowani przez Organizatora o przyznaniu nagrody za pośrednictwem poczty elektronicznej w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia Konkursu. 
2. Zaproszenia do odbioru nagród będą wysyłane imiennie na podstawie danych podanych przez Uczestnika w zgłoszeniu elektronicznym na stronie www.komsa.pl.   
3. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość podanych przez siebie danych. 
4. Nagroda musi być odebrana w ciągu 7 dni od poinformowania o jej przyznaniu. Przez odebranie nagrody rozumie się wysłanie przez zwycięzcę e-mailowego potwierdzenia o otrzymaniu (akceptacji) nagrody na e-mail dominik.krawczyk@komsa.pl.  
5. Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej nagrody na osobę trzecią. 
6. W przypadku gdy nagroda określona w Regulaminie będzie niedostępna do nabycia na rynku polskim Organizator ma prawo do wydania nagrody innego rodzaju,  o podobnym zastosowaniu i wartości. Organizator poinformuje o zmianie zwycięzcę. 
 
§ 7. PRZETWARZANIE DANYCH 
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest KOMSA POLSKA sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu pod adresem ul. Kazimierza Michalczyka 5, 53-533 Wrocław. 
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi Uczestnika, może on kontaktować się z inspektorem ochrony danych, przez wysłanie listu bezpośrednio do Administratora danych osobowych na adres: KOMSA POLSKA sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu pod adresem ul. Kazimierza Michalczyka 5, 53-533 Wrocław z dopiskiem „RODO” lub drogą elektroniczną na adres: iod@komsa.pl . 
3. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1  pkt a) RODO – w oparciu o zgodę Uczestnika na udział w Konkursie, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzcy, wydania nagrody, art. 6 ust. 1 lit f RODO – z uwagi na prawnie uzasadniony interes Administratora, w szczególności w zakresie rozpoznawania reklamacji i dochodzenia roszczeń, jak również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia sprawozdawczości księgowej i finansowej oraz wywiązania się z obowiązków płatnika podatku dochodowego. Danymi tymi będą: imię, nazwisko, nazwa Partnera Handlowego, dane adresowe i kontaktowe (e-mail, numer telefonu), inne dane niezbędne do  niezbędne do wydania nagrody i realizacji związanych z tym obowiązków publicznoprawnych. 
4. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Organizator informuje, że w celu przekazania Nagrody zwycięzcy Konkursu dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Organizatorem podczas organizacji Konkursu i realizacji nagrody, w szczególności podmiotom realizującym wysyłkę nagród. Dane osobowe mogą być także przekazane na podstawie i w granicach prawa uprawnionym organom publicznym. Dane osobowe każdorazowo będą udostępniane wyłącznie w zakresie niezbędnym dla zapewnienia prawidłowej organizacji Konkursu i realizacji przedmiotu nagrody oraz wypełnienia obowiązków prawnych 
Organizatora.   
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Konkursu, a po jego zakończeniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, nie dłużej niż przez 5 lat, od końca roku kalendarzowego, w którym przeprowadzono Konkurs. 
6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych Uczestnika, Uczestnikowi przysługuje prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a także prawo do przenoszenia danych. Uczestnikowi przysługuje również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 
7. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Uczestnika narusza przepisy 
RODO Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 
8. Podanie danych osobowych i zgoda na ich przetwarzanie są dobrowolne, aczkolwiek jest niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie, wydania nagrody czy złożenia i rozpatrzenia reklamacji. 
9. Dane Uczestników nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania w rozumieniu RODO. 
 
 
§ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 
 
1. Konkurs nie jest grą hazardową, w szczególności loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych i nie podlega jej przepisom.  
2. Nadzór nad prawidłowością przeprowadzenia Konkursu sprawować będzie komisja powołana przez Organizatora Konkursu zwana dalej: Komisją. 
3. Reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu mogą być składane na piśmie – listem poleconym na adres: KOMSA POLSKA SP. Z O. O., ul. Kazimierza Michalczyka 5, 53-633 Wrocław, lub elektronicznie na e-mail dominik.krawczyk@komsa.pl, najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty zakończenia Konkursu (decyduje data stempla pocztowego). Reklamacja powinna zawierać dane Uczestnika takie jak: imię, nazwisko, adres do korespondencji (mailowy), jak również dokładny opis i powód reklamacji. Reklamacje zgłoszone w innej formie, po upływie wyżej wymienionego terminu lub niezawierające ww. danych nie będą rozpatrywane. 4. Reklamacje rozpatrywać będzie Komisja nadzorująca prawidłowy przebieg Konkursu, w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji i niezwłocznie listem poleconym poinformuje o swej decyzji Uczestnika zgłaszającego reklamację. 
5. Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie. Negatywna decyzja Komisji nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń w sądzie powszechnym. 
6. Organizator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań celem polubownego załatwienia wszelkich sporów mogących powstać w związku przeprowadzeniem Konkursu.   
7. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy miejscowo dla Organizatora.  
8. Wszelkie dodatkowe informacje o Konkursie Uczestnik może uzyskać wysyłając e-mail z zapytaniem na adres: marketing@komsa.pl lub dominik.krawczyk@komsa.pl.  
9. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za spowodowane siłą wyższą lub okolicznościami niezawinionymi przez Organizatora. 
10. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w czasie trwania Konkursu wynikających z nadużyć ze strony Uczestnika, w tym w szczególności naruszenia przez Uczestnika Regulaminu Konkursu Organizator ma prawo nieodwołalnie wykluczyć Uczestnika z Konkursu, o czym informuje Uczestnika i Partnera Handlowego. Organizator zastrzega, iż w tych okolicznościach nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności za wykluczenie takiego Uczestnika z Konkursu. 
11. Organizator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia Konkursu bądź przedłużenia okresu jego trwania bez podawania przyczyn, za uprzednim powiadomieniem Uczestników o tym fakcie drogą elektroniczną (e-mail), z wyprzedzeniem 5 dni roboczych oraz opublikowaniem jest informacji na stronie www.komsa.pl.  
12. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień Regulaminu, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany nie naruszą praw nabytych przez Uczestników w toku Konkursu. Zmieniony Regulamin będzie dostępny na stronie internetowej www.komsa.pl. 
Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich publikacji. 
13. Niniejszy Regulamin stanowi jednocześnie regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Organizator świadczy usługi drogą elektroniczną w czasie rzeczywistym, nieodpłatnie i zgodnie z niniejszym Regulaminem. W związku z Konkursem Organizator świadczy następujące usługi drogą elektroniczną: 
a. formularz zgłoszeniowy, umożliwiający dokonanie Uczestnikom zgłoszenia do Konkursu – umowa o świadczenie usługi formularza zgłoszeniowego zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia przez Uczestnika korzystania z formularza zgłoszeniowego oraz ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania zgłoszenia do Konkursu lub z chwilą zaprzestania korzystania z niego. 
b. usługi informacyjne polegające na informowaniu o Konkursie – umowa o świadczenie usług informacyjnych zostaje zawarta w chwili wejścia przez Uczestnika na Stronę internetową Konkursu na stronie www.komsa.pl. Umowa ulega rozwiązaniu w chwili opuszczenia przez Uczestnika strony internetowej Konkursu. 
14. W celu skorzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Organizatora, w szczególności w celu zgłoszenia udziału w Konkursie, niezbędne jest spełnienie następujących wymagań technicznych: 
a. posiadanie urządzenia z dostępem do sieci Internet (komputer, tablet, telefon, etc.), 
b. dostęp do standardowej przeglądarki internetowej, 
c. dostęp do skrzynki mailowej. 
15. Uczestnik nie może dostarczać treści o charakterze bezprawnym. 
16. Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio postanowienia ust. 3 i n. powyżej. 
17. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2025r. 
 
 
Organizator: 
KOMSA POLSKA SP. Z O. O. 

Porównanie produktów Centrum telefoniczne