KOMSA Poland | KOMSA Polska partnerem w realizacji projektu Diallo
16739
post-template-default,single,single-post,postid-16739,single-format-standard,wp-custom-logo,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-21197

KOMSA Polska partnerem w realizacji projektu Diallo

08 Lut KOMSA Polska partnerem w realizacji projektu Diallo

Wraz z rozpoczęciem przez Telefonię DIALOG świadczenia usługi telefonii komórkowej Diallo, w KOMSA Polska ruszyły procesy związane z obsługą tego projektu.

KOMSA Polska podpisała z Telefonią DIALOG ramową umowę na obsługę logistyczną projektu, w którym DIALOG rozpoczyna działalność jako MVNO. W tym celu opracowała dla operatora dedykowany projekt obsługi procesów logistyczno-sprzedażowych.

KOMSA w trakcie realizacji przedsięwzięcia udostępniła posiadaną technologię łączenia wielu systemów informatycznych. Dzięki temu możliwe jest szybkie reagowanie na informacje płynące zarówno ze strony Telefonii DIALOG, Komsy, jaki i spedytora. KOMSA pracując na systemie Telefonii DIALOG, na bieżąco obsługuje zamówienia spływające od operatora, spełniając przy tym wszelkie wymagania i normy prawne wymagane przy tzw. procesie sprzedaży na odległość. Dostęp natomiast do systemu spedytora daje obu stronom – operatorowi i dystrybutorowi – możliwość bieżącego monitoringu przesyłek na każdym etapie dostawy.
KOMSA w projekcie przygotowuje towar do wysyłki, realizuje proces spedycyjny do kanałów sprzedaży Telefonii DIALOG i jego klientów końcowych, obsługuje zwroty oraz dokumentację związaną z danym zamówieniem. Przygotowanie towaru do wysyłki to rozbudowany proces konfekcji magazynowej, polegający na kompletowaniu w pakiety kilku towarów oznaczonych numerami własnymi: telefonu, starteru na usługę, karty doładowującej.

Ponadto KOMSA we współpracy z Telefonią DIALOG jest jednym z dostawców sprzętu telekomunikacyjnego, świadczy usługę magazynowania towarów, usługę serwisową w zakresie posiadanych autoryzacji i dostarczania materiałów marketingowych na potrzeby konfekcjonowania zestawów.
– KOMSA Polska z procesami logistyczno-sprzedażowymi jest dla nas dużym wsparciem, pełniąc rolę kompletnego centrum logistycznego – mówi Arkadiusz Miszu, prezes zarządu Telefonii DIALOG.