
16 Mar Rosnące dostawy od KOMSA Polska w realizacji projektu Diallo
Ponad roczna współpraca KOMSA Polska z Telefonią DIALOG w ramach projektu telefonii komórkowej Diallo zaowocowała dynamicznym wzrostem dostaw mobilnego sprzętu. KOMSA Polska, jako jeden z partnerów w projekcie, obsługuje logistyczną stronę przedsięwzięcia.
„Głównie koncentrowaliśmy się na działaniach, które miały na celu usprawnienie procesów konfekcji magazynowej pod specjalne zamówienia Telefonii DIALOG z jednoczesnym zwiększaniem sprzedaży wybranego asortymentu” – powiedział Krzysztof Olszewski, dyrektor handlowy w KOMSA Polska.
Otwartość na partnerską współpracę przyniosła korzyści obu firmom. Wspólne poszukiwania możliwości rozwoju usług i działań w nowych obszarach korzystnie wpłynęły na realizację planów sprzedaży dystrybutora i jednocześnie zapewniły wzrost liczby zadowolonych klientów u operatora.
„Telefonia komórkowa Diallo pojawiła się na rynku w lutym ubr. Dziś mamy już ok. 30 tysięcy podpisanych umów. Nasza oferta składa się zarówno z usługi abonamentowej, jak i na kartę. W ramach oferty abonamentowej w ofercie Diallo wprowadziliśmy pierwsze na polskim rynku taryfy konwergentne – Diallo Wspólny, łączące telefonię komórkową ze stacjonarną. Wyniki sprzedażowe pokazują, że rynek docenił to rozwiązanie” – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG.
Dobrze przygotowane przez DIALOG akcje promocyjne dla klientów Diallo, pomogły bardzo w rozwoju współpracy miedzy spółkami. KOMSA tym samym stała się jednym z głównych dostawców telefonów komórkowych i akcesoriów w promocyjnych taryfach Diallo.