KOMSA Poland | Rosnące dostawy od KOMSA Polska w realizacji projektu Diallo
16709
post-template-default,single,single-post,postid-16709,single-format-standard,wp-custom-logo,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-21197

Rosnące dostawy od KOMSA Polska w realizacji projektu Diallo

16 mar Rosnące dostawy od KOMSA Polska w realizacji projektu Diallo

Ponad roczna współpraca KOMSA Polska z Telefonią DIALOG w ramach projektu telefonii komórkowej Diallo zaowocowała dynamicznym wzrostem dostaw mobilnego sprzętu. KOMSA Polska, jako jeden z partnerów w projekcie, obsługuje logistyczną stronę przedsięwzięcia.

„Głównie koncentrowaliśmy się na działaniach, które miały na celu usprawnienie procesów konfekcji magazynowej pod specjalne zamówienia Telefonii DIALOG z jednoczesnym zwiększaniem sprzedaży wybranego asortymentu” – powiedział Krzysztof Olszewski, dyrektor handlowy w KOMSA Polska.

Otwartość na partnerską współpracę przyniosła korzyści obu firmom. Wspólne poszukiwania możliwości rozwoju usług i działań w nowych obszarach korzystnie wpłynęły na realizację planów sprzedaży dystrybutora i jednocześnie zapewniły wzrost liczby zadowolonych klientów u operatora.

„Telefonia komórkowa Diallo pojawiła się na rynku w lutym ubr. Dziś mamy już ok. 30 tysięcy podpisanych umów. Nasza oferta składa się zarówno z usługi abonamentowej, jak i na kartę.  W ramach oferty abonamentowej w ofercie Diallo wprowadziliśmy pierwsze na polskim rynku taryfy konwergentne – Diallo Wspólny, łączące telefonię komórkową ze stacjonarną. Wyniki sprzedażowe pokazują, że rynek docenił to rozwiązanie” – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG.

Dobrze przygotowane przez DIALOG akcje promocyjne dla klientów Diallo, pomogły bardzo w rozwoju współpracy miedzy spółkami. KOMSA tym samym stała się jednym z głównych dostawców telefonów komórkowych i akcesoriów w promocyjnych taryfach  Diallo.