KOMSA Polska | Rozpoczynamy wspólny projekt z INEA
16737
post-template-default,single,single-post,postid-16737,single-format-standard,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Rozpoczynamy wspólny projekt z INEA

20 Sty Rozpoczynamy wspólny projekt z INEA

KOMSA Polska ruszyła z pierwszą dostawą telefonów komórkowych dla Inea – wirtualnego operatora telekomunikacyjnego. Podpisana została umowa na dostawę sprzętu GSM oraz na obsługę technicznej infolinii dla końcowych użytkowników, będących klientami operatora.

Inea jako największy regionalny operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce, wprowadza do swej oferty usługę telefonii komórkowej. Inea podkreśla, że operator jest drugą siecią kablową w Polsce, która oferuje mobilne usługi głosowe, i trzecią, która udostępnia pakiet czterech usług telekomunikacyjnych. Pozostałe to: telewizja cyfrowa, szerokopasmowy dostępu do internetu i telefonia stacjonarna. Nowa, czwarta usługa będzie dostępna w ofercie abonamentowej.
Inea z usługi telefonii komórkowej chce mieć 10 tys. klientów. Próg rentowności firma chce osiągnąć przy poziomie kilkunastu tysięcy abonentów.

KOMSA Polska w projekcie zapewnia realizację procesu logistycznego oraz dystrybucję sprzętu GSM dla operatora. Zapewnia przy tym ciągłość dostaw gwarantując operatorowi pełną dostępność produktów.

Współpraca z KOMSA Polska opiera się również o specjalistyczny hotline od dawna funkcjonujący w ofercie dystrybutora sprzętu. Abonenci Inea mogą korzystać z infolinii KOMSA Polska jako technicznego wsparcia dotyczącego zakupionego u operatora wraz z abonentem, sprzętu GSM. Klienci dowiedzą się tu jak korzystać z określonych funkcji telefonu, jak wprowadzić określone ustawienia oraz otrzymają wsparcie w razie naprawy i serwisu sprzętu.