Obsługa posprzedażna w KOMSA Polska jest bardzo ważnym elementem solidnej i kompleksowej obsługi klienta. Dbając o zadowolenie naszych partnerów wspieramy ich doradztwem i pomocą serwisową na każdym etapie współpracy. Staramy się budować długoterminowe relacje z klientem, który każdorazowo będzie zadowolony z dokonanego zakupu.
Serwis KOMSA Polska
Specjaliści w dziedzinie opieki posprzedażnej w KOMSA Polska organizują działania związane z:
reklamacjami i zwrotami towarów
doradztwem z zakresu przepisów dotyczących rękojmi i gwarancji
usługami call-center
monitoringiem procesu naprawy na każdym etapie
przyjęciem towaru przesłanego do naprawy lub serwisu
usługami logistyki serwisowej
wysyłką naprawionych urządzeń
Serwis w-support.pl
Sztab wyspecjalizowanych techników, w ramach otrzymanego przez spółkę Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością zgodną z normami ISO 9001:2000, realizuje usługę polegającą m.in. na diagnozowaniu, naprawach w serwisie sprzętu GSM poprzez wyspecjalizowane procesy oparte na najnowocześniejszych komponentach.
Dział obsługi posprzedażnej KOMSA Polska Sp. z o.o. jest jedynie pośrednikiem w naprawach gwarancyjnych między swoimi klientami, a producentami.
Klienci firmy KOMSA Polska Sp. z o.o. mogą korzystać z usługi pośredniej tylko dla produktów zakupionych w firmie KOMSA Polska Sp. z o.o.
Transportu urządzeń będących na gwarancji, których dystrybutorem jest firma KOMSA Polska Sp z o.o. dokonujemy za pośrednictwem kuriera Schenker lub DHL. Koszty transportu w tym wypadku pokrywa firma KOMSA Polska Sp. z o.o.. Pozostałe pokrywa nadawca.
Zwroty uszkodzonego towaru odbywają się zgodnie z warunkami gwarancji producenta.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Dział obsługi posprzedażnej (DOP) firmy KOMSA Polska Sp. z o.o. gwarantuje sprawne przesłanie dostarczonego przez klienta sprzętu do serwisu producenta. W dalszej części klient zwany jest „Kupującym”, sprzęt zwany dalej „Produktem”.
Kupujący ma prawo do skorzystania z postępowań takich jak: RĘKOJMIA Jeżeli w urządzeniu pojawia się błąd lub nieprawidłowe ściśle określone przez producenta działanie w ściśle określonym czasie, licząc od daty zakupu podlega ono ustawowym warunkom rękojmi. Odpowiedzialność obejmuje firmę KOMSA Polska Sp. z o.o. względem Kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedanego urządzenia. GWARANCJA Producent dobrowolnie udziela gwarancji i sam ustala jej warunki oraz czas trwania. Warunki gwarancji, często wraz z kartą gwarancyjną, dołączane są do każdego produktu. DOA Jeżeli w momencie uruchamiania bądź pierwszej instalacji pojawia się błąd lub nieprawidłowe ściśle określone przez producenta działanie w ściśle określonym czasie, licząc od daty zakupu podlega ono ustalonym przez producenta warunkom DOA. Prosimy pamiętać, że zasady dot. DOA są wprowadzane dobrowolnie przez producenta.
Warunkiem skorzystania przez Kupującego z uprawnień wynikających z rękojmi jest przedstawienie w chwili zwracania się o usługę łącznie: a. ważnego dowodu zakupu
b. wadliwego produktu
c. opis usterki
Warunkiem skorzystania przez Kupującego z uprawnień wynikających z gwarancji jest przedstawienie w chwili zwracania się o usługę gwarancyjną łącznie:
a. poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej (nr seryjny, model Produktu, data zakupu) w przypadku urządzeń z kartą gwarancyjną b. ważnego dowodu zakupu
c. wadliwego produktu
d. opis usterki
Warunkiem skorzystania przez Kupującego z uprawnień wynikających z DOA jest przedstawienie w chwili zwracania się o usługę łącznie;
a. ważnego dowodu zakupu
b. wadliwego produktu w tym stan Produktu musi być zbliżony do pierwotnego bez widocznych śladów użytkowania w oryginalnym opakowaniu z kompletem sprzedażnym i z kompletem dokumentów.
c. opis usterki
Kupujący dostarczając Produkt do DOP, a w szczególności przesyłając go przez osoby trzecie, zobowiązany jest zapewnić mu odpowiednie opakowanie. Wszelkiego rodzaju zniszczenia lub uszkodzenia Produktu wynikające z jego niewłaściwego opakowania obciążają wyłącznie Kupującego.
Kupującemu przysługuje prawo wymiany Produktu na nowy lub rozliczenie w postaci korekty faktury do jakiej Produkt był zakupiony, jeżeli usunięcie wady jest niemożliwe co potwierdzi dokumentem ekspertyza wystawiona z autoryzowanego serwisu producenta.
O wymianie lub korekcie dla Kupującego, w przypadku nieokreślenia w ekspertyzie sposobu rozliczenia, decyduje firma KOMSA Polska Sp. z o.o.
DOP dokonuje korekty lub wymiany Produktu niezwłocznie po otrzymaniu ekspertyzy wraz z kompletem sprzedażnym. Z chwilą gdy autoryzowany serwis nie odesłał sprzętu podstawą rozliczenia jest ekspertyza.
DOP nie odpowiada za uszkodzenia mechaniczne i elektrycznymi nie powstałymi z winy Producenta zgłaszane przez Kupującego oraz za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie Produktu wynikłe z innych przyczyn niż wady tkwiące w Produkcie jak i za inne szkody spowodowane wadami Produktu.
Wszystkie wadliwe Produkty, których wymianę dokonano w ramach gwarancji stają się własnością firmy KOMSA Polska Sp. z o.o., a w dalszym procesie producenta.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarceAkceptujCzytaj więcej
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.