KOMSA Polska | Serwisy zewnętrzne
16441
page-template-default,page,page-id-16441,page-child,parent-pageid-16989,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Serwisy zewnętrzne

A | B | C | DE | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | W | V | X | Y | Z

Serwis BECKER, RIDER, SMARTGPS


Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu 4CV)

-rejestracja i zgłoszenie urządzenia na stronie  w celu uzyskania numeru RMA.

-przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym (RMA uzyskanym na stronie internetowej) kurierowi

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Adres do rejestracji urządzenia:

Dane kontaktowe:

4CV

Broniewskiego 28
01-771 Warszawa

Adres do rejestracji:

http://serwis4cv.pl/rma/

Serwis Acer

Procedura serwisowa dla urządzeń Acer

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Repair Center

Krótki opis procesu:

  • zgłoszenie naprawy na stronie producenta bądź telefonicznie pod numerem telefonu +48 22 471 07 77
  • Podanie następujących danych, koniecznych do utworzenia zlecenia serwisowego:
    • numer seryjny zgłaszanego sprzętu
    • datę jego zakupu
    • rodzaj gwarancji
    • adres odbioru przesyłki
    • dane osoby kontaktowej
    • numer telefonu osoby kontaktowej
    • adres e-mail
    • NIP/REGON nadawcy przesyłki
    • szczegółowy opis usterki
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu Repair Center:

Wysyłki do serwisu Repair Center dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu, wpisując numer płatnika 951988699.

Dane kontaktowe:

Repair Center
Acer Czech Republic s.r.o.
ul. Turanka 110
627-00 Brno

tel.: +48 22 471 07 87
www.acer.pl

Procedura serwisowa dla urządzeń Archos

W przypadku urządzeń na gwarancji, usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu Komsa Polska):

– wezwanie kuriera DHL

– przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym oraz kopią dowodu zakupu kurierowi

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu Komsa Polska:

Wysyłki do serwisu Komsa Polska dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL: 1205784

Dane kontaktowe:

telefon : 71 33 11 870

Serwis Asus

Procedura serwisowa dla urządzeń ASUS

W przypadku urządzeń na gwarancji urządzenia należy zgłaszać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu ASUS.

Strona do rejestracji:

http://www.asus.com/pl/support/

Serwis Barel

Procedura serwisowa dla urządzeń Barel

W przypadku urządzeń na gwarancji usługa serwisowa oraz odbiór i dostawa przesyłki wykonywane są bezpłatnie. Pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

RG Media

Krótki opis procesu :

  • Zgłoszenie naprawy na stronie
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu RG Media:

Wysyłki do serwisu RG Media  dokonujemy kurierem GLS na koszt serwisu.

Dane kontaktowe:

RG MEDIA
Serwis Barel
ul. Głowackiego 1
28-500 Kazimierza Wielka

+48 796 486 006
www.rgmedia.pl

Serwis Becker

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu 4CV)

-rejestracja i zgłoszenie urządzenia na stronie  w celu uzyskania numeru RMA.

-przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym (RMA uzyskanym na stronie internetowej) kurierowi

– naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia

– zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Adres do rejestracji urządzenia:

Dane kontaktowe:

4CV

Broniewskiego 28
01-771 Warszawa

Adres do rejestracji:

http://serwis4cv.pl/rma/

Procedura serwisowa dla nawigacji BLOW

W przypadku urządzeń na gwarancji, pracownik JMD jest zobowiązany dołączyć do paczki dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Naprawy pogwarancyjne oraz związane z nimi koszty przesyłki są odpłatne.

Serwis BLOW

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu PROLECH)

  • zgłoszenie urządzenia na adres mailowy serwis@prolech.com.pl oraz wypełnienie przesłanego formularza
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu PROLECH

Wysyłki do serwisu PROLECH dokonujemy na własny koszt, powrót urządzenia na koszt serwisu.

Dane kontaktowe:

Stary Puzów 58B
08-400 Garwolin

tel.: +48 25 684 83 28
serwis@prolech.com.pl

w-support.pl

Krótki opis procesu (wysyłka bezpośrednio do serwisu w-support.pl):

  • wezwanie kuriera DHL
  • przekazanie uszkodzonego urządzenia wraz ze zgłoszeniem serwisowym kurierowi
  • naprawa terminala w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta urządzenia
  • zwrot urządzenia do Klienta zgodnie z adresem wskazanym na zgłoszeniu serwisowym

Jak wysłać urządzenie do serwisu w-support.pl:

Wysyłki do serwisu W-SUPPORT.PL  dokonujemy kurierem DHL na koszt serwisu wpisując w nr płatnika DHL: 1273442

Dane kontaktowe:
serwis@w-support.pl

Serwis EMTEC

W przypadku urządzeń na gwarancji, prosimy o kontakt działem obsługi posprzedażnej KOMSA pod numerem 71 33 11 870.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | DALEJ >