W Waszym imieniu obsługujemy zwroty od Przewoźników oraz od Klientów. Wspólnie ustalamy kryteria oceny produktów oraz postępujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
REWITALIZACJA
Używane produkty, pochodzące ze zwrotów lub z wypożyczeń Klientom, możemy dla Was przetestować i odświeżyć a wy możecie je ponownie wprowadzić do oferty. Przedstawiamy naszą propozycję dla procesu lub przekazujecie nam swoje wytyczne.
SERWIS
Wysokim priorytetem w handlu detalicznym jest obsługa posprzedażna. Nasze doświadczenie wnosimy w Państwa koncepcję Zarządzania Obsługą Posprzedażną.
Wspieramy Państwa Klientów po zakupie lub zamknięciu umowy przez:
· help desk i hotline (pierwszy, drugi, trzeci level)
· techniczne wsparcie dla Klientów Końcowych (funkcjonalność, konfiguracja, kompatybilność)
· profesjonalna analiza problemu i szybkie rozwiązanie problemu z obsługą
· naprawę uszkodzonego sprzętu w certyfikowanym serwisie naprawczym
· obsługę zwrotów konsumenckich i zwrotów wysyłki
· odnawianie produktów w celu wprowadzenia ich ponownie do obrotu jako towarów niepełnowartościowych
Jakie są Państwa korzyści?
· redukcja kosztów przy wysokim poziomie usług
· otrzymują Państwo cenne informacje i wsparcie specjalistów, aby móc sprawnie zareagować na roszczenia Klientów
· definiują Państwo koncepcje usług według grup Klientów
· rozszerzają Państwo swoją ofertę usług do Klienta końcowego
· zapewnienie zadowolenia Klienta po sprzedaży
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarceAkceptujCzytaj więcej