KOMSA Poland | Po sprzedaży
16768
page-template-default,page,page-id-16768,page-child,parent-pageid-17312,wp-custom-logo,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-21197

Po sprzedaży

OBSŁUGA ZWROTÓW

W Waszym imieniu obsługujemy zwroty od Przewoźników oraz od Klientów. Wspólnie ustalamy kryteria oceny produktów oraz postępujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

REWITALIZACJA

Używane produkty, pochodzące ze zwrotów lub z wypożyczeń Klientom, możemy dla Was przetestować i odświeżyć a wy możecie je ponownie wprowadzić do oferty. Przedstawiamy naszą propozycję dla procesu lub przekazujecie nam swoje wytyczne.

SERWIS

Wysokim priorytetem w handlu detalicznym jest obsługa posprzedażna. Nasze doświadczenie wnosimy w Państwa koncepcję Zarządzania Obsługą Posprzedażną.

 

Wspieramy Państwa Klientów po zakupie lub zamknięciu umowy przez:

·         help desk i hotline (pierwszy, drugi, trzeci level)

·         techniczne wsparcie dla Klientów Końcowych (funkcjonalność, konfiguracja, kompatybilność)

·         profesjonalna analiza problemu i szybkie rozwiązanie problemu z obsługą

·         naprawę uszkodzonego sprzętu w certyfikowanym serwisie naprawczym

·         obsługę zwrotów konsumenckich i zwrotów wysyłki

·         odnawianie produktów w celu wprowadzenia ich ponownie do obrotu jako towarów niepełnowartościowych

 

Jakie są Państwa korzyści?

·         redukcja kosztów przy wysokim poziomie usług

·         otrzymują Państwo cenne informacje i wsparcie specjalistów, aby móc sprawnie zareagować na roszczenia  Klientów

·         definiują Państwo koncepcje usług według grup Klientów

·         rozszerzają Państwo swoją ofertę usług do Klienta końcowego

·         zapewnienie zadowolenia Klienta po sprzedaży