KOMSA Poland | w-support.pl został autoryzowanym Partnerem Serwisowym Lenovo
16718
post-template-default,single,single-post,postid-16718,single-format-standard,wp-custom-logo,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-21197

w-support.pl został autoryzowanym Partnerem Serwisowym Lenovo

25 paź w-support.pl został autoryzowanym Partnerem Serwisowym Lenovo

W dniu 15.09.2010 uzyskaliśmy od producenta Lenovo autoryzację na wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych produktów marki Lenovo w Polsce. Udzielona autoryzacja obejmuje naprawy komputerów stacjonarnych oraz laptopów z wyłączeniem serii ideapad. W chwili obecnej świadczymy usługi serwisowe w siedzibie firmy we Wrocławiu.

Gwarancyjna naprawa komputerów stacjonarnych i laptopów marki Lenovo z serii ThinkPad.* Oferta napraw Lenovo nie dotyczy serii IdeaPad U, Y, S, V, Z oraz Lenovo Essential: G, B.

*(dotyczy serii ThinkPad obejmującej modele: L, SL, T, W, X, X Tablet, Edge, R oraz Lenovo 3000: C, N, V.) 

Jak przesłać w ramach gwarancji uszkodzone urządzenie do naprawy?

Zamów kuriera po odbiór przesyłki

  • infolinia DHL 0 801 345 345
  • mail DHL zlecenie.transportowe@dhl.com
  • wypełnij list przewozowy: wpisz numer IMEI/ numer seryjny urządzenia i jego wartość
  • wpisz numer Klienta w-support do przesyłki 1273442

Do każdego urządzenia dołącz:

  • kopię dowodu zakupu
  • kartę gwarancyjną

Podaj dodatkowe dane zwrotne:

  • nazwa i adres sklepu
  • dane kontaktowe: numer telefonu oraz mail

W przypadku urządzeń Lenovo przed wysłaniem urządzenia do serwisu zalecamy wcześniejszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta w celu potwierdzenia zgodności serii ThinkPad telefon: 071 3311 870