KOMSA Polska | WIĘCEJ NIŻ DYSTRYBUCJA: Kampania ATL KOMSA & Jabra
19645
post-template-default,single,single-post,postid-19645,single-format-standard,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

WIĘCEJ NIŻ DYSTRYBUCJA: Kampania ATL KOMSA & Jabra

07 Mar WIĘCEJ NIŻ DYSTRYBUCJA: Kampania ATL KOMSA & Jabra

Dystrybutor KOMSA Polska wspólnie z producentem markowych akcesoriów Jabra realizują od początku roku kampanię ATL, w ramach akcji „Biegam bo lubię”, prowadzoną w kanale Polskiego Radia Trójka.

W ramach współpracy z rozgłośnią, na jej antenie będzie cyklicznie emitowana audycja, w trakcie której słuchacze mają szansę wygrać sportowe, wysokiej jakości słuchawki Jabra Pulse Wireless, których dystrybutorem w Polsce jest  KOMSA.

Jabra Pulse Wireless to najnowsza generacja modelu bezprzewodowych słuchawek z monitorem pracy serca, umieszczonym wewnątrz ucha i dostosowanym do biegania. Akcesorium współpracuje z darmową aplikacją Jabra Sport Life. To jedyne wkładki douszne, które w badaniach rynkowych wykazały kliniczną dokładność przesyłanych wyników. Zachęcamy do udziału w akcji, która potrwa do 17 listopada 2016 roku.

Firmy zainteresowane wprowadzeniem do swojej oferty asortymentu Jabra zachęcamy do kontaktu z działami handlowymi KOMSA Polska.