
07 Mar WIĘCEJ NIŻ DYSTRYBUCJA: Kampania ATL KOMSA & Jabra
Dystrybutor KOMSA Polska wspólnie z producentem markowych akcesoriów Jabra realizują od początku roku kampanię ATL, w ramach akcji „Biegam bo lubię”, prowadzoną w kanale Polskiego Radia Trójka.
W ramach współpracy z rozgłośnią, na jej antenie będzie cyklicznie emitowana audycja, w trakcie której słuchacze mają szansę wygrać sportowe, wysokiej jakości słuchawki Jabra Pulse Wireless, których dystrybutorem w Polsce jest KOMSA.
Jabra Pulse Wireless to najnowsza generacja modelu bezprzewodowych słuchawek z monitorem pracy serca, umieszczonym wewnątrz ucha i dostosowanym do biegania. Akcesorium współpracuje z darmową aplikacją Jabra Sport Life. To jedyne wkładki douszne, które w badaniach rynkowych wykazały kliniczną dokładność przesyłanych wyników. Zachęcamy do udziału w akcji, która potrwa do 17 listopada 2016 roku.
Firmy zainteresowane wprowadzeniem do swojej oferty asortymentu Jabra zachęcamy do kontaktu z działami handlowymi KOMSA Polska.