KOMSA Poland | HTC Vive i kompleksowy pakiet gwarancji i wsparcia BWS
21553
post-template-default,single,single-post,postid-21553,single-format-standard,wp-custom-logo,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-21197

HTC Vive i kompleksowy pakiet gwarancji i wsparcia BWS

31 lip HTC Vive i kompleksowy pakiet gwarancji i wsparcia BWS

BWS to kompleksowy pakiet gwarancji i wsparcia, zaprojektowany w celu ochrony inwestycji w gogle i akcesoria VR VIVE. Rozwijaj swój biznes wdrażając najnowocześniejszy system do wirtualnej rzeczywistości VIVE, a dzięki specjalnej ochronie zapewnij sobie bezpieczeństwo.

Program dla firm VIVE Enterprise oferuje pakiet licencji na komercyjne wykorzystanie urządzeń oraz dedykowane wsparcie i narzędzia serwisowe dla produktów VIVE.

Dwuletnia ograniczona gwarancja: BWS obejmuje gogle i akcesoria VIVE przed przypadkowymi uszkodzeniami, zużyciem i wadami producenta przez dwa lata od daty zakupu.

Wsparcie w następnym dniu roboczym: BWS obejmuje wsparcie ekspertów HTC najpóźniej następnego dnia roboczego. Przyspieszona naprawa lub wymiana produktu: jeśli gogle lub akcesorium VIVE jest objęte programem BWS i ulegnie uszkodzeniu, firma HTC naprawi je lub wymieni tak szybko, jak to możliwe.

Firma HTC zapewnia dostęp do zaawansowanych systemów zarządzania flotą, skraca czas ewentualnej naprawy, oferuje pomoc techniczną dostępną od ręki oraz bezpieczeństwo po zakupie, dzięki gwarancjom na sprzęt dostosowanym do potrzeb Klienta. Z usług w ramach Business Warranty & Services można korzystać tylko poprzez dokonanie aktywacji produktów VIVE oraz rejestracji licencji BWS.

O szczegóły oferty zapytaj swojego opiekuna handlowego lub skontaktuj się z nami: commercial@komsa.pl